Op de momenten die er toe doen, kunnen contactlenzen het verschil maken,
dus waarom zou je niet je beste beentje voorzetten en JOUW contactlensmoment
beleven?
Geniet van de flexibiliteit en vrijheid die je nodig hebt om je beste
leven te leiden!
HET IS TIJD OM VOOR CONTACTLENZEN TE KIEZEN
STORE LOCATOR
Jongevolwassenen kiezen vaak voor contactlenzen op de momenten waar ze een wezenlijk verschil kunnen maken.
16- tot 24-jarigen die zowel contactlenzen als een bril dragen, zeggen dat ze liever contactlenzen dragen voor:



Net als veel jongevolwassenen zul je merken dat er veel gelegenheden zijn waarbij je liever contactlenzen draagt dan een bril:
59% van
de 16- tot 24-jarigen
die
zowel contactlenzen als een bril draagt,
verkiest
hun contactlenzen boven hun bril.2
Dus als
je een bril draagt, kun je ook contactlenzen dragen.
Als dit
de eerste keer is dat je aan contactlenzen denkt, raden we je clariti® 1 day
contactlenzen aan: lenzen die volgens ons perfect zijn voor tieners en jonge
volwassenen.


Onbelemmerd
zicht
Contactlenzen
kunnen een optie zijn
voor
sport en vrijetijdsactiviteiten.

Comfortabel
De
huidige contactlenzen zijn gemaakt van
zacht
materiaal voor langdurig comfort.3

Gemakkelijk
te gebruiken
Je
opticien begeleidt je bij het leren inzetten
en
uitnemen van de contactlenzen en
zorgt
ervoor dat je helemaal tevreden bent.

Flexibel
Er zijn
veel opties beschikbaar, met contactlenzen
die
passen bij alle levensstijlen en budgetten.
Ontdek
meer over clariti® 1 day of onze andere
contactlensfamilies,
verkrijgbaar voor de meeste
voorschriften,
levensstijlen en budgetten.
* In de context van deze campagne is Glow Up een uitdrukking en heeft het een bredere betekenis vanuit een lifestyleperspectief, zoals een positieve verandering of transformatie in iemands uiterlijk, zelfvertrouwen of levensstijl.
1. CVI data on file 2021. Onderzoek jonge dragers, 868 consumenten in de leeftijd van 16-24 jaar, Verve. VK (139), Duitsland (130), Polen (148), Spanje (241) en Scandinavië (210).
2. CVI data on file 2021. Onderzoek jonge dragers, 868 consumenten in de leeftijd van 16-24 jaar, Verve. VK (139), Duitsland (130), Polen (148), Spanje (241) en Scandinavië (210).
3. CVI Data on file, 2024.
1. CVI data on file 2021. Onderzoek jonge dragers, 868 consumenten in de leeftijd van 16-24 jaar, Verve. VK (139), Duitsland (130), Polen (148), Spanje (241) en Scandinavië (210).
2. CVI data on file 2021. Onderzoek jonge dragers, 868 consumenten in de leeftijd van 16-24 jaar, Verve. VK (139), Duitsland (130), Polen (148), Spanje (241) en Scandinavië (210).
3. CVI Data on file, 2024.