Slide 1
Slide 1
Slide 1
Slide 1
Slide 1
Slide 1

Op de momenten die er toe doen, kunnen contactlenzen het verschil maken, dus waarom zou je niet je beste beentje voorzetten en JOUW contactlensmoment beleven?

Geniet van de flexibiliteit en vrijheid die je nodig hebt om je beste leven te leiden!

HET IS TIJD OM VOOR CONTACTLENZEN TE KIEZEN

STORE LOCATOR




Jongevolwassenen kiezen vaak voor contactlenzen op de momenten waar ze een wezenlijk verschil kunnen maken.
16- tot 24-jarigen die zowel contactlenzen als een bril dragen, zeggen dat ze liever contactlenzen dragen voor:


Net als veel jongevolwassenen zul je merken dat er veel gelegenheden zijn waarbij je liever contactlenzen draagt dan een bril:
59% van de 16- tot 24-jarigen
die zowel contactlenzen als een bril draagt, 
verkiest hun contactlenzen boven hun bril.2
Dus als je een bril draagt, kun je ook contactlenzen dragen.





GENIET VAN DE VRIJHEID EN ZELFVERTROUWEN OM HET LEVEN OP JOUW MANIER TE LEVEN
CLARITI® 1 DAY CONTACTLENZEN
Als dit de eerste keer is dat je aan contactlenzen denkt, raden we je clariti® 1 day contactlenzen aan: lenzen die volgens ons perfect zijn voor tieners en jonge volwassenen.



Onbelemmerd zicht
Contactlenzen kunnen een optie zijn voor sport en vrijetijdsactiviteiten.

Comfortabel
De huidige contactlenzen zijn gemaakt van zacht materiaal voor langdurig comfort.3

Gemakkelijk te gebruiken
Je opticien begeleidt je bij het leren inzetten en uitnemen van de contactlenzen en zorgt ervoor dat je helemaal tevreden bent.

Flexibel
Er zijn veel opties beschikbaar, met contactlenzen die passen bij alle levensstijlen en budgetten.

Ontdek meer over clariti® 1 day of onze andere contactlensfamilies, verkrijgbaar voor de meeste voorschriften, levensstijlen en budgetten.
* In de context van deze campagne is Glow Up een uitdrukking en heeft het een bredere betekenis vanuit een lifestyleperspectief, zoals een positieve verandering of transformatie in iemands uiterlijk, zelfvertrouwen of levensstijl.

1. CVI data on file 2021. Onderzoek jonge dragers, 868 consumenten in de leeftijd van 16-24 jaar,  Verve. VK (139), Duitsland (130), Polen (148), Spanje (241) en Scandinavië (210).
2. CVI data on file 2021. Onderzoek jonge dragers, 868 consumenten in de leeftijd van 16-24 jaar,  Verve. VK (139), Duitsland (130), Polen (148), Spanje (241) en Scandinavië (210).
3. CVI Data on file, 2024.